mandag 19. april 2010

S&S presenterer: Rogers nye hobby!

                          HEST!
Og denne gangen er det ikke i vakuumpakket format!

Har lenge sett meg om etter en hobby, har tenkt på R/C-biler, paintball og skyting. Til slutt fant jeg meg selv striglende på en hestehale! Hadde en idemyldring etter en middag her, der hest kom opp som et alternativ. Jeg grunnet litt på det, og så for meg at jeg lett kan bli en ny "Hoss" fra Bonanza.

Min personlige hestetrener Katalin viser meg alt av stell som skal til. Her er det hovene som skal renses, det var litt skummelt å holde disse enorme skankene, men jeg fikk dreisen på det etterhvert!

Gampen var litt misfornøyd med en uerfaren rytter på seg i dag, men regner med vi kommer bedre overens på onsdag, da skal vi sæla på igjen! Dette var interessant!

8 kommentarer:

  1. Hei:)
    Den e fin!! Blir det hest på Lyngmo?
    Kjempebra hobby!!!!

    SvarSlett
  2. Tja..greit med litt flere hestekrefter..

    SvarSlett
  3. Hurra!
    Men nesten så jeg ikke tror det før jeg ser det gjenta seg.

    Se opp for indianarane!

    SvarSlett
  4. Roger prøver nye ting - festlig!

    SvarSlett
  5. Du kler hesten!! Eventuelt hesten kler deg - eg vert ikkje heilt einig med meg sjølv... Kva er best; hest på skiva eller hest under rumpa?

    SvarSlett
  6. Seriøst Roger!? Håper du har utviklet dine ferdigheter sen den første Norge på tvers...

    SvarSlett